We are here.....

då var vi äntligen i SD! Underbart, då flyga inte tillhör det roligaste jag vet. Tror jag prövat alla ställningar som går att ha i en flygplansstol för att kunna sova en stund men blir du inte störd av skrickande ungar så är dte någon i personalen som försöker säga något i de enbart brussande högtalarna! Med tanke på att jag är Fröken Insomnia så blev det alldeles för lite sömn! var väl uppe i dryga 30 timmar igår!
Jag och frida lyckades bli uppraggade redan på flyget mellan Frankfurt och Philli, av vår stuart, som var allt annat än blyg och han gav oss sitt nummer=) amerikanare är verkligen pang på=) hela vår del av flyget avr nog road av att höra han stå där och flörta för smidigt gjorde han de inte, men chokladtårtan vi fick av han var god i alla fall=)

Nu ska vi bara duscha sen kommer Tanjas kompis jon och hämtar oss, vi ska kolla lägenheten, skaffa mobil, och lite annat smått å gott! Sen ikväll ska vi på tacotuesday med mängder av frozen margaritas! nu börjar det härliga livet!  
bildbeviset på stuart ricks nummer! bildbeviset, Stuart Ricks nummer!=)

Kommentarer
Postat av: ida

men akta er!

Livfarligt med så snygga tjejer.

Tur att ni inte behövde nödlanda.



Låter som att ni har fullt upp.

Lägenheten låter ju för bra för att vara sann.

Fan att vi gick och köpte hus.

Jag vill till USA nu!



du är redan saknad här hemma..



Ha nu the time of your life!!



Puss o kram från Ida & Mike

2009-08-19 @ 18:10:38
URL: http://www.idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0