TGIF

Jaha då var de fredag igen och gud ´vad två veckor kan gå fort. på måndag ska då äntligen skolan börja och kankse lite rutiner. har faktiskt kommit in på en kurs så nu har jag en mindre och försöka crascha! det kan bli rätt hektiskt på tisdag när man ska rusa runt och försöka få plats på kurser. på ett campus som är lika stort som lilla galtabäck=) kankse ska ta en surfkurs på skolan då jag måste å ihop tillräkligt med poäng, men vågorna och strömmarna här e enorma så får se om jag vågar. gör gustav de så har jag sagt att jag ska överväga, då har jag nån med mig i fall de skulle gå åt skogen!
idag blir det som vanligt nog mest poolhäng el beachen och till kvällen kanske lite mys i jaccuzzin. ha de gott där hemma.
min adress:
8586 rio san diego drive #4438 92 108 CA San Diego USA 
puss på er 
 vår ena pool, och grillplats i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0