jaha då var det dax igen.....

HELT galet, sjukt, crazy you name it, jag ska alltså åter igen fara till soliga San Diego. Kan inte riktigt ta till mig det! men är nu fantastiskt lycklig för att jag tog beslutet. tack mina underbara föräldrar och vänner som stötar mig och hjälper mig när livet inte alltid blir som man tänkt sig och man känner sig vilsnare än någonsin förr! Allt har en mening, även om man inbland funderar på hur mycket man ska utsättas för innan man hittar rätt och gör man verkligen det. mamma min var söt å sa att mitt 2010 har än så länge inte börjat 100%igt men från å med nu kan det bara bli bättre!

Ska nu plugga ytterliggare en termin på SDSU och även ha ett internship, på ett ställe jag tror kommer bli fantastiskt bra! men håller lite på det! 

Har en ny roomie nu, Courtney Hoffman, en fantastisk tjej som bor i underbara La Jolla. Så på köpet blir jag nu även hund och marsvinsägare, tjoflöjt så steg jag på vuxenskalan igen, hus, vovve, sambo, bil. back on track med andra ord.

Ska försöka få ordning på skrivandet här igen, jag lovar LARS!=) 

Så detta inlägg får bli det första på starten av resa 2. Tål att sägas igen CRAZY! 
åter tilll packning och sedan pizzamys med mina nu 4 brädade exsambos! NEJ ni kan inte ersättas jag lovar men Courtney visade ju prov på igår att hon mer än tillräkligt fixar kraven för att bli en del av riokvartetten. hon backar upp oss!!!!
 
Courtney & John, fantastiskt underbara människor! Kommer ha SÅ mycket
kul med dem i vår!   
 
Court fixar thanksgivning middag! detta i mitt kommande hem!
 

vardagsrummet med tillhörande soffpotatisar! även mina nya husdjur, har ju sagt att
jag inte gillar "bajspåsnörethundar" men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig??!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0