Vad hände med karaktären....

Jaha då var det söndag igen och jag misslyckades totalt med mitt löfte att stanna hemma hela helgen. flyttlasset gick i vanlig ordning ner till mission i torsdags och har sen dess spenderat hela helgen där! förlåt därför min frånvaro från skypeträffarna jag skulle haft i fredags, försökte fixa det på en av grabbarnas dator, men gick inte!

som sagt skulle hållt mig hemma och vilandes i helgen men jag får motvilligt erkänna att jag inte var svårövertalad!=) så helgens summering!

1. "landmines" är det nya drickspelet. beerpong får gå åt sidan ett tag, TACK för det! i landmines ska man snurra ett mynt och fånga det mellan fingrarna, men först ,måste du dricka upp den ölen du fyllt din mugg med. misslyckas du får du hälla upp ny öl och snurra igen. dricker man upp en öl får du använda den som mina åt andra genom att sätta burken över myntet de snurrar. det betyder att den personen får börja om igen och som ni förstår blir det allt svårare att snurra då bordet blir fullt med ölburkar. av någon anledningen verkar jag och courtney allt som oftast bli utsatta för att någon form av komplott då de andra sparar sina burkar tills det är vår tur, undra varför=)

2. Bar West i fredags och bra tryck i lådan, levererar alltid när det ska, skaka lite extra as åt er från RIO. love ya!
3. lördagen började ganska trött och vi alla släppa oss upp till soffan för os-tittande, OMG jag var helt i extas när svenskarna körde 30km, vilken höjdare! sen var jag och court duktiga å åkte upp till USD för en sväng i gymmet, den skolan är helt sjuk, man fattar varför det kostar enorma summor att gå där! så men garanterad träningsvärk i rumpan var jag nöjd med att ha gått till gymmet en lördagseftermiddag! 

4.  John å Courtney skulle ha dejtnight så jag såg min chans till att äntligen bara vara och titta på tv och inte göra nått. ack så fel det blev. sam kommer hem från jobbet och frågar om jag inte ska med bort till blaine och jeff. jaja svårövertalad som jag var sa jag ja på två röda! så promenera bort till grabbarnas hus en bit bort för lite landmines. tyckte det kunde vara kul att se deras hus, 70 milj kr villa, fantastiskt fint vid strandpromenaden, de är tydligen inte helt fattiga. vet inte vad jag gjorde men blaines pappa tyckte jag var mer än trevlig och eddie å sam hade så roligt åt att jag blev fast med han i över en timme. men tydligen ska jag ta vara på det sa eddie då han är mer än rik och har hur mycket fastigheter som helst. =) Nej jag gillar inte äldre men och han har en supertrevlig fru, så var inte oroliga. men bra om man behöver lägenhet el hus. efter en bra början på kvällen drog jag med grabbarna downtown till sidebar, och hade en fantastiskt kul kväll, tur jag alltid blir väl omhändertagen här! Sam säger till mig senare på kvällen, Sofia du vet väl att jag aldrig skulle lämna dig, jag säger till när vi åker! bra killar med andra ord! Eddie bjöd på drinkar och jeff och sam underhöll mig på dansgolvet, kan vänja mig vid detta=) kvällen avslutade jag och sam i köket på san gabriel med en pizzaslice och allmänt prat om livet. Så helgen har verkligen var kanon lyckad även om jag misslyckades med vad jag lovet, tur är väl att man får ändra sig. Som vanligt glömde jag kamerna, men ska försöka nästa gång, vill gärna ni ska få se lite bilder.

5. nu är jag hemma en sväng för att packa upp och eventuellt packa om!=) blir nog en tur ner till mission sen igen. sam ville eventuellt ta mig till nått ställe där man spelar baseball. eller i alla fall en sån där bur där bollar kommer flygande?=) scary! så imorgon har jag säkert ett blåttöga. sen blir det kanske bio. för dåligt att jag inte gått än men courtney gillar inte bio så ska nog passa på att gå med killarna ikväll när hon jobbar. 

Får ta å visa lite gamla kort tills jag blivit lite vassare med kameran.
 
dessa 2 tar alltid mer än väl hand om mig, så igår kunde de allt få lite ensam tid!

 colin å sam en del av housemaffian! 
 
eddie har försökt lära mig beerpongens alla regler och lagar och ibland får jag mer än godkänt! 

miss ya all back home. vet att jag inte är vid datorn så mycket, men ni vet att jag tänker på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0