Urladdad....

Så var då en midterm avklarad och idag smäller det för den sista, om exact 1,5 tim! Tjo vad skönt det ska bli! Har inte riktigt känt mig direkt avslappnad denna vecka och har hela tiden haft denna ständiga oro och press på mig att jag  har saker att göra hela tiden, tyvärr är det svårt att finna en super bra motivation här och pauserna blir många och långa...... Tusen vad dålig karaktär man har! What to do? 
Men som sagt nu är det snart över och som kära far säger, kan inte göra mer än sitt bästa. Just nu är det verkligen så. Får istället göra det bättre ikväll, på midtermpartyt=) det ska jag nog klara med bravur!=)
Stort gäng ska ner till PB och dansa loss och dricka välförtjänta drinkar, jaja okey välförtjänta å välförtjänta men behövliga i alla fall! =)
Så ner med näsan i boken igen då....
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0