älskade La Familia....

Jag har fått en fantastisk familj här i San Diego, vi tar verkligen hand om varandra på bästa sätt och när vi har våra ups and downs finns vi alltid där för att stöta varandra. Dessa människor speciellt mina 3 små tjejer kommer laltid ha en stor plats i mitt hjärta. Men tyvärr är det svårt för dem att riktigt nå upp till min bästaste familj där hemma! För ni är bäst! Satt å kolla på mina kort och inser att denna sommaren har varit en av de roligaste jag haft med min familj, vi har gjort så mycket kul, resan till skåne, utgång med syskonen! Är så roligt att bror min varit hemma så mycket! sen att syrran tagit sitt förnuft till fånga och börjat härja runt på dansgolven igen!
Detta inlägget är till er, MIN ÄLSKADE FAMILJ
 for the love of my brother and sister!
 

 daddy`s girl=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0