All Alone.....

då sitter man ensam här på The Promenade, utan mina små tjejer. Känns konstigt, vi är ju faktiskt som en liten familj här nu och har inte varit ifrån varandra speciellt mycket el inte alls förresten...=)
men det kanske kan vara bra för oss att vi får lite egentid!
Så i helgen ska farbror gustav och farbror sebbe få ta hand om mig! Eller kan kanske bli tvärt om....=) På schemat idag står shopping med gustav och till kvällen har sebbe laddat ner filmerna jag önskat!=) detta är service mina vänner!
Men först ska jag iväg och träffa Silvia för en liten brunch nere vid hamnen. Önskar att ni alla fick chansen att träffa denna 83 åriga dam, en riktigt krutkärring som har så mycket vettigt att prata om och som inte spottar i glaset utan gäran tar sig en margarita elller två=) Så vi ska nå ha en riktigt trevlig förmiddag tillsammans...
hasta la vista.....
  

 barnvakter?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0