1.2.3

trots en helg utan mina små tjejer så har det varit en helt lyckad helg! har inte haft mindre än 3 dejter på tre dagar inte dåligt va.
1. I fredags skulle jag äta frukost med Silvia och skulle möta henne vid old town. står där och väntar och ensam kommer hennes särbo Sy, 85 år, tyvärr säger han, sylvia är sjuk så det blir jag och du! Å herregud tänkte jag det här kan bli spännande, men men jag och Sy 1.50 lång haltar bort till hans bil och gentleman som han är öppnar han min bildörr och allt det där som hör en dejt till. Sen åt vi på en av San Diegos äldsta dinners, sy deklarera att personal och kunder nog alla varit där sen öppningen 1924=) hans sista ord till mig var; Sofia bli aldrig gammal, möter den ålderdom spring över gatan=) han berättade hur mycket han saknad sin ungdom i new york, då han dansade på klubbar som studio 54 och tog ut tjejer. Får säga att det blev en ritkigt trevlig första dejt här i SD.

2. Senare på fredagen mötte jag upp date nr2 Gustav för shopping, vi hjälpte varandra smakrådsmässigt och kom därifrån med mycket fina saker i bagaget! handla på vägen hem då jag lovat att laga mat till killarna. Så på fredagskvällen hade jag inte en kavaljer utan två!=) de ni...... så mat och film på det, riktigt mysigt. en liten sleepover hos mina favvokillar på berget=)

3. sen idag söndag vart det inte bättre än att jag fick tre killar på krocken. först en middag med släktingarna mina, och sen vidare på bio med mackan gustav och sebbe, helt ok film Couples Retreat. så min helg har inte varit helt fel, har blivit väl omhändertagen då mina sambos vari ute på vift!

så först kom 1 sen 2 och sist 3, livet är bra=) får se om jag kan skrapa ihop 4 nästa gång kankse;)

bilder kom snart! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0