afterwork...

igår efter jobbet tyckte vi det kunde vara kul att ta en sväng ner på stan. så jag, lovisa och kickan ifrån jobbet gjorde det bästa av det vi hade på oss och försökte få bort pizzalukten så mycket som möjligt för att sen styra stegen först mot cheers and beers sen till oscars för en drink på redroom.
hade ju även fått med mig min underbara vän ida, som alltid gör mig så glad. Å igår var inget undantag, gud vilken härligt kul kväll vi hade.
det roliga är att vi fyra inte brukar umgås ihop och det är alltid kul och lärorikt att träffa andra än de man i vanliga fall umgås med. testa själva! nya erfarenheter är alltid bra för sin egen utveckling!
nu drar jag till jobbet igen.......
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt babe!

Det här nya att du knäpper bilder med mobilen är ju en jävla hit!!



Tack för igår. Hade helt underbart kul!!



Ha en bra dag på jobbet.

Puss

2009-05-09 @ 11:01:27
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0