vänner ska ge positiv energi!

I går hade jag en underbart rolig kväll med mina vänner hos marie. Hon firade att hon snart är halvvägs till 50:) Bjöd på ostbricka och goda drinkar och högklassig musiktävling:) Var ett bra tag sen jag hade så kul, hade faktiskt lite vårkänslor i kroppen igår, kan det vara därför? Börjat spritta i kroppen! Nyttigt för mig tror jag! Hade överlag en oerhört bra lördag. Var och shoppa en sväng på stan med mor och far som snällt lånde ut lite pengar till mig! Världens bästa! Sen var det lunch, därefter  vin och tjejsnack med Ida, Johanna, Lotta och Emelie. Blir verkligen glad av att umgås med de tejerna. De ger en verkligen bra energi!! Å det är verkligen så viktigt! Se verkligen till att omge er med vänner som ger er massa positiv energi, du mår så mycket bättre, det har jag verkligen lärt mig! Det kan verklien göra stor skilland för hur du uppfattar dig själv och hur du mår. Så idag slår jag ett extra slag för poistiv energi! Tjejer lär er uppskatta varandra.
Lotta skickade senare ett citat till mig som hon tyckte jag skulle börja använda mig utav! "Det handlar inte om att aldrig falla, utan att kunna resa upp igen"!  Så sant!
Nu blir det mys med majsan! 
 S&M         En vis kvinna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0