She made my day.....

efter en minst sagt 100% tråkig plugg dag, med humöret nere i skorna och en blodsockernivå way below 0, var det med inte allt för raska steg jag tog mig ner till dagens spinningpass på atletica.
jag har alltid gillat emmas pass som hon har på måndagar men med hennes nya pass har hon verkligen överträffat sig själv, speciellt låtmässigt! my God vilekt ös, vilka låter, hade jag inte varit så blyg av mig hade jag viljat sjunga ut i varje låt! Det var Kelly, Alcazar, you name it alla mina favvolåtar var med. Hur hon lyckats så väl skulle jag vilja veta, antar att vår musiksmak är väldigt lik! Tyvärr ska emma snart gå på mamma ledighet, väldigt kul för henne men tråkig för mig och alla andra nere på atletica! Ni som inte varit på hennes pass, skynda er innan det är för sent! Nu känns resterande del av dagen mycket bättre och jag ser en förhoppning om att bli klar i tid med tentan om än inte idag så i alla fall under dagen imorgon!
  Emma, atleticas duktiga & trevliga instruktör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0