Jobb & Plugg....

Låter det inte som en spännande fredag att ha framför sig:) KOm upp i tid i morse, tog mig en snabb promenad i solen för att samla krafter till att ha näsan i boekn på förmiddagen. Ska på tisdag ha min sista saltenta så lite energi får man väl lägga ner på att klara den..... Vore ju dumt att falla på målsnöret! Dock har ju mina farhågot blivit besannade, kursen Marknadsundersökning som marknadsföringsmetodik var precis så mindre rolig och faktiskt lite krånlig som jag trott. Vem visste att det fanns så mycket att tänka på när det kommer att ställa lite frågor till folk! För att inte tala om alla dessa "kodningar" som måste göras för att få ut något resultat! Shit Sherlock! Men men, snart över!
Nu ska jag ner till min kära arbetsplats för ett kort lunchpass! Är helt ok att arbeta fredagar ändå, alla inklusive jag är glada för att det snart är helg och allt bara blir så mycket lättare!
Ikväll hoppas jag bli ompysslad av mina päron, kanske det blir något nytt spännade att äta....
Ciao!
 Här jobbar jag!                       Å denna ska jag läsa sönder i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0