Grandma time.....

Jippi, då var sista tentan över och med stort hopp om att den faktiskt gick vägen! Helt otroligt att det inte blir fler stressfyllda timmar av hektiskt plugg och olidlig ångest över att inte ha pluggat tillräkligt, för det är något jag är bra på skjuta på saker till sista stund. Men till mitt försvar säger jag att jag pluggar bäst under press:)
Sen ringde jag min lilla mormor och åkte ut till henne. Jag tyckte det var ytterst lämpligt att hon kom ut på en tur och vad jag sa till henne "kolla på gröen"! (mikael du förstår väl mig i fall Ida inte skulle fatta:) Sen var vi runt på blomsterlandet, Öb tog en fika på Veras och avslutade sen med att handla på ICA. Gud vad mysigt! Mycket intressanta saker man har att diskutera med sin mormor vill jag lova. Så idag vill jag slå ettt slag för att umgås med sin mormor/farmor! Det kan verkligen förgylla ens dag och jag lovar att det definitivt är lika uppskattat av den andra parten! 
Nu ska jag piffa till mig lite, för att sen möta upp klassen för ett sista party tillsammans! Lite klump i magen faktiskt! Men vilken kväll vi ska ha! 
 
Min lilla mormor!

Kommentarer
Postat av: ida

vad söt hon är din lilla mormor!



Men jag är ledsen men jag förstår inte det där.

Måste kolla med mikael vad det betyder.



Grattis till den lyckade tentan!!

Du är bäst.

2009-03-25 @ 08:19:23
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: mike

"Kolla på gröen" haha äntligen en kvinna som pratar

ordentligt:) Jag lovar att jag ska förklara för Ida!! Va bra du skriver!!!



kram

2009-03-25 @ 08:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0