Från negativt till positivt.....

Alla dagar kan inte vara bra dagar! Men mitt nya mål är att försöka vända dessa dagar och försöka finna saker att glädjas över! Idag har jag vänt dagen på följande vis. Kittade mig själv i värsta våroutfitten och gav mig ut i på en två timmar lång promenad i den värmande vårsolen! Gick därefter in på kvantum och plockade till mig en egen blandad musli! MUMMA!

Sen har jag sutit på nätet och spanat efter något fint att förgylla min garderob med, får hoppas det kan bli någon krona över till det efter den 25!
 
Gillar att staden LA också verkat få mer uppmärksamt i modevärlden, gillar speciellt den i rosa i mitten som går att finna på forever21.com. Bilderna kommer från en sida som heter Planetfunk.com, som även har en rad butiker i USA som säljer schyssta kläder från både kända och okända designers. Check it out, deras blogg är rolig att följa!
Ni som känner mig väl vet ju att jag är lite CA(kalifornien) frälst och det kommer nog bli en hel del skrivande om landet på andra sidan:)  

Kommentarer
Postat av: Kariin

Hej sofia!

Vilken fin blogg du skaffat, jätte trevlig läsning!

Jag är redan fast :)

Såg att Ida länkat..

Kram Kram!

2009-03-19 @ 19:16:39
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud va duktig du är som redan fixar så snyggt! Hon är allt bra den där Ida=)

2009-03-19 @ 21:48:34
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0