Fotokväll ala mexico å californien

Kände att det var alldeles för länge sen jag träffade mina vänner Jessica, Tina och Nina, så jag bjöd in dem på en spontanfika. Tyvärr kunde bara Jessica och Nina deltaga, men men så kan det vara. Får säga grattis till Tina och Johannes som fira 7 år med en kväll på Zorba!
Jag vra ju så spänd på att få se korten från Nina och Andreas resa till Mexico! Har alltid varit min dröm att en dag få åka dit och deras bilder gjorde mig inte mindre sugen! Får nog bli en avstickare dit nästa resa!
Tjejerna hade ju inte fått se våra bilder från CA, så en liten uppdatering från den resan blev det med!
 
Två helt underbara resor om man får tro resenärerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0