En mamma i världsklass....

....det är min mamma det! Tycker månag andra borde vara mer än avundsjuka på mig, för min mamma är nog världens snällaste! Har fått så enormt många små överraskningar på senaste, hon vet vad en fattig och inte alltid så munter student behöver för att må bättre! Sen att hon har oerhört bra smak när det gäller kläder, gör det ännu roligare. Idag fick jag och min syster en "förtidig påskpresent" i form av jeanstajts! Myche bra! Döljer allt och min syster gjorde ett "valktest" i provrummet genom att böja sig åt alla håll och kanter för att se om det kom något utanför!! De klarade testet! Ingen rädsla för ofrivilliga utbuktningar här inte! We like! Så nu är man lite mer pimpad för den kommande våren! ta en titt på tajtsen här
Natti mamma! Love Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0