beginning of the end....

Idag satt vi tjejer i klassen och tentapluggade och kom in på att allt snart är över. Imorgon är faktiskt sista gången vi ses hela klassen tillsammans innan examen i juni! Hjälp vad hände med tiden! När jag började min eventresa 07 kändes som om vi hade gott om tid tillsammans, men helt sjukt vad snabbt tiden går när man har roligt! Har träffat såna underbara människor och trots att vi i många fall är väldigt olika så har jag verkligen funnit vänner för livet. Ni vet vilka ni är och ni vet också hur mycket ni betytt för mig under dessa två år! Mitt liv har varit en berg å dal bana men ni har gett mig mer än ett bra råd och ni ska veta att tack vare er har  jag växt som människa! Det jag kan glädjas åt är att vi i "tjejligan" får en sommar till i Varberg och att jag får ta över rollen som Sandras sambo, Lotta jag ska göra mitt bästa....:) 
Så låt oss nu njuta av våren och sommaren som kommer och tack för allt......

  
Några av mina underbara classmates!

Kommentarer
Postat av: marica

kul att du bloggar. allt bra med dig? kram

2009-03-24 @ 01:18:27
URL: http://maricalindberg,blogg,se
Postat av: din nyfunne sambo

ååå gumman va söt du är! fina ord från finaste tjejen! desamma, verkligen!

javet att du kommer göra ett jätte bra jobb med att ta hand om mig i sommar=) näe jag ska bli en ny ansvarstagande hemmafru tills vi flyttar ihop. Tack för den fina fjortis bilden du lagt upp på mig, verkligen jätte tack=) puss på dä!

2009-03-24 @ 16:04:33
Postat av: Lotta

Hehe ja jag hoppas du gör ditt bästa : )

2009-03-24 @ 20:34:31
Postat av: Lotta

Åh, va söt du är Soffan! =)

Vi har som sagt en hel sommar kvar tillsammans..!Sen får vi se vad som händer!

Å du ska nog kunna få pli på den lilla Norrlänningen i sommar, du är ju van att jobba med barn! ;) whiii! puss puss goding!

2009-03-25 @ 12:03:50
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0