back again.....

mitt uppehåll i bloggandet beror på en liten trip till huvudstaden över helgen med mina underbara klasskamrater. vi bestämde oss för att vi ville göra något tillsammans innan allt är över, så Linda i klassens pappa var snäll ha låna ut isn villa till 12 glada tjejer! Å gud vad kul vi haft! en helg fylld av shopping, god mat och tokigt ute liv. Så härligt vi haft det! Jag kommer sakna dessa underbara tjejer så........  
Jag hade först inte tänkt shoppa något då jag inte känner att jag har pengar, då det mest bör gå till usa. men min urgulliga mor gav mig bestämt order om att jag minsann behöver hotta till min garderob och vad mer kan jag säg än att får  skit av sin mamma för att man shoppar för lite ja då är det daxs,,,, så sagt å gjort det slutade med att jag shoppade mest av alla! mycket nöjd! tack lille far för den fina klänningen du stod för:) ska försöka lägga upp lite bilder på mina inköp. 
 Här var vi å parta loss!     blev en del ifrån Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0