Sofia Vecka

har försökt komma över min ensamhet och istället ta vara på denna vecka som min egen. 

1. i morgon blir det SPA dag, men har dock inte riktigt betsämt mig för vad jag ska välja. vad tycker ni? gå in på deras hemsida och spana. http://www.joellessalon.com/



2. har blivit frälst i heatyogan och önskar jag hade råd att fortsätta efter denna vecka. kan verkligen rekomendera detta! extremt bra träning och avslappnande.
3. lägga energi på mina studier. kanske kan jag lyckas ganska bra på tentorna på måndag=)?
4. äta precis det jag känner för och när jag vill=)
5. unna mig en tur på mallet och kanske shoppa något nytt till min alldeles för tomma garderob.
6. första turen till poolen å få lite solbränna. för nu är värmen äntligen här!

Med andra ord, denna vecka tillhör mig och mitt välbefinnande.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ååååh vad härligt det låter hjärtat, vill också sola och gå på spa, lyxigt värre. Vad härligt med lite värme, här har det också blivit varmt, det ligger på nollan nu :) Saknar dig mycket gumman, puss puss

2010-03-12 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0