oj nu blev det stressigt....

trodde att jag åtminstonne jag hade en hel dag till på mig av ensamtid och tyckte att jag hade gott om tid att hinna med det jag skulle. men icke sa nicke. ett sms senare från courteny och jag får reda på att de kommer in redan 8 i morgon bitti! så min undrebara stund vid poolen idag förbyttes till stress alabama! skulle ju hinna gå på spa, träna, plugga, städa, tvätta..... nu skulle jag allt behöva ha mer timmar på ett dygn! så blev raskt iväg till spat för manikyr och pedikyr. gud vad härligt det var! for sen iväg och köpte lite frozen yoghurt och satte mig hemma vid läxböckerna. god damn sen skulle ju hundarna utfodras och rastas också, ja ni fattar ju, det kostar att ligga på topp. åtta magsår efter denna dagen, check! samtal från gustav om bio, sms om utgång från jeff, men karaktär som jag har sa jag nej=)
har ju inte ens hunnit med hälften på min to do lista, tror ni grannarna blir sura om jag dammsugar vid 23? men så får det bli, jag är en kvinna på uppdrag, inget får stoppa mig! frågan är bara hur det ska gå med mina nya fina naglar. klart kan the all american housewifes klara det kan jag!

oj ja förresten sa jag att jag blivit brun idag:)  

så over and out från mig, uppgång 7:00 i morgon för ny rastning och utfodring av hundar och sen hämtning av kryssningsresenärer!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0