ensam

Jaha då var man ensam en vecka. Courtney å John är på kryssning, så denna vecka är jag hundvakt och ensam på easter way. Boring! men har lovat mig själv att studera hårt inför nästa veckas många tentor=) försöka duger!

lämnade av resnärerna vid båten i lördags morse och var i ärlighetens namn ganska bitter! lördagen tillbringade jag sen med sam och eddie. med mina husfru kunskaper lagade jag hemgjorda köttbullar och mos och detta blev mer än uppskattat av killarna. Trodde jag gjorde för mycket mat men tror att de åt kanske 15 st var, vilket jag tar som betyget mer än godkänt! Sam och Eddie åkte sen till Mexico för en veckas spring break, så bitterheten kom över mig igen. Jag vill också bli brun!

Att vara hundvakt kräver mer jobb än vad jag trott, mat, rastning, passa tider, vakna på nätterna och stress på morgonen. Nej ingen hund för mig inom en snar framtid! Hoppas veckan går fort. Men det är i alla fall villkorslös kärlek! 

Fick ett prsentkort av courtney till ett spa så det ska jag unna mig och fick även en veckas träning på ett yogaställe så träningen ska också sättas i fokus denna vecka!

Men tycker ändå lite synd om mig själv...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0