skolan har börjat......

då har äntligen lite vardag infunnit sig i SD. skolan började i måndags har vilken start. fick saddam hussein som lärare, han både såg ut som och var som honom. han var gud sa han i klassrummet, somnade man var man aldrig mer välkommen, man skulle högt och tydligt säga ja el nej, skulle helst inte kolla ner i pappret. vi stackars svenskar var helt livrädda och jag och frida satt längst fram. har aldrig sutit så rak i ryggen med bliecken fram nån gång. Men trots detta verkar kursen väldigt bra och enligt många ska han vara super, så det kankse var lite skrämseltaktik. Men han LYCKADES bra i så fall. har fått två andra kurser klara med, även här verkar lärarna bra och jag tror jag valt rätt kurser. så nu hoppas vi bara på den sista.  I ledarskapskursen kanske vi ska åka iväg en natt och vara med usarme! fräckt va!

igår var vi på ett nytt tacotuesday ställe, ett riktigt stort svenskgäng på kankse 15  pers riktigt trevligt. Å i helgen blir det nog LA. har en spännande grej på gång där men det berättar jag mer om när det är klart!
nu ska jag iväg och läsa lite inför skolan, sen lite strand.
puss till er där hemma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0