å så förlåt igen....

jag vet att jag inte är en höjdare på att uppdatera men nu har jag faktiskt ganska mycket plugg och skriva här blir därför inte prio 1. men vill ju ändå gärna att ni, speciellt farmor-farfar & mormor - kerstin ska veta vad jag gör! men ni ska veta att allt är verkligen kanon här och jag sköter mig som alltid!=) denna veckan har vi faktiskt mest varit hemma, och ikväll blir det utomhusbio här nere vid fontänen. det är så mysigt.
sen på lördag smäller det. då ska jag äntligen gå ut igen. nu har jag sparat mig allt för länge och det rycker i dansfoten=) john och grabbarna ska ha house/beachparty kan bli farligt!
ha en härlig helg hemma, här är det 30 C och stekande sol, detsamma hemma ungefär va=)?
  Här bor jag!
 ....å här     
 har jag sagt att vi är gottegrisar alla ihopa, äntligen några i min klass=)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0