tack gode gud för Rachel Ray....

vakna helt svettig inatt vid halv 4 efter en av det läskigate och verkligaste mardrömmarna jag haft! vågade knappt röra mig i sängen då jag var säker på att det var någon i lägenheten, låg där och lyssna en stund och vågade till slut saträcka mig efter fjärrkontrollen för att få på tv:n! den går på och Tack Gode Gud är det Rachel Rays Show på tv!!! vem kunde ana det klockan 4 på morgonen! Vem tusan kan vara rädd när lilla Rachel visar sig i rutan! så hon fick stå på en stund tills jag vågade upp och titta runt! kan låta barnsligt men var rädd som satan...... låg vaken tills ljuste sipprade in genom rutan och är nu mer än glad att jag ligger hel i sängen och åter frukost! så idag ska jag njuta av livet!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

JA NJUT!!!!!!!!!!!



Happy friday min bästis!

2009-05-08 @ 10:02:04
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0