really good....Twilight

har precis kommit hem ifrån syrran och starre då vi ikväll haft movienight. syrran var till en början skeptisk till mitt filmval och sa att hon kunde tänka sig börja kolla, men att hon ev skulle vika av..... gud så fel hon hade. filmen var alltså Twilight, som fått oerhört mycket bra kritik, för att vara en vampyrfilm, så jag har väntat på att den skulle komma ut på dvd så man kunde få se om det verkligen stämde. jag ska erkänna att jag inte heller var speciellt positivt inställd, men ville ge den en chans. Å Gud Vilken TUR jag gjorde det. Den var SUPER! Vi satt spikade alla tre under hela filmen och jag kolla inte på klóckan en enda gång på två timmar trots att det blev sent!  Så gott folk hhyr den snarats, jag väntar nu på en stundande tvåa och funderar på att läsa böckerna!
är så mysigt att ha någon att kolla film med, jag gillar att diskutera under filmens gång (vet att det inte är uppskattat av alla=), så tråkigt att göra det med sig själv bara.
så tack syrran å starre för en mysig söndag!
Å Ja Ida, jag har faktiskt kollat under sängen och bakom duschdraperiet när jag kom hem, är lite rädd!!!!
natti!!!
  

Kommentarer
Postat av: kristina

visst är twilight bra. Erika älskar filmen och böckerna har hon nog läst ett par gånger var. Jag här oxå läst ettan och tvååan och de ÄR bra!! Erika har nästan hela sitt rum tapetserat med bilder på edward och senaste inköpet var en edwardtröja.

Vad roligt med USA!

Kram

2009-05-06 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0