My new home....??

håller just nu på att fylla i ansökan för att kunna fortsätta plugga till hösten, men dock på en HELT ny destination! vi får nu hålla tummarna för att ansökan går vägen och att man kommer iväg.... jag har världens bästa familjer, ja för jag ser ibland att jag har en extra på andra sidan atlanten med. de är likt min familj här hemma alltid super snälla och ställer allt upp och fixar å donar för en. nu ska de försöka fixa boende åt oss och planerar för allt jag kan göra tillsammans med dem i fall jag kommer! Är så glad att mor och far här hemma även nu stötar mitt beslut och tycker detta ska bli kul för mig....... så fortsättning följer!  enjoy teh pics så länge!
          

    Love ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0