min ollebolle......

insåg igår att min lill prins inte fått någon uppmärsamhet än på bloggen, vilket jag kan lova han inte är van vid:) mn lilla syster son Olle är världens sötaste, snällaste och mostergillande babie! Han skrattar alltid när han ser mig så vad mer kan jag begära! Innan hade jag en kille jag kunde lite på, min far, nu har jag två :)
Ni som träffat han vet att han har ofantligt mycket hår, vilket gör honom mer vuxen på något vis, jag kallar hoom ibland för lille farbrorn :) fast det gillar nog inte hans mor ;)
Han har en mamma och pappa som kankse är bidragande till hur han formats på bästa sätt än så länge, Ida och Staffan som alltid är världens bästa mot Olle. Men även hans mormor och morfar tcyker mer än gäna om  att skämma bort honom. Mamma är så uppslukad av denna lilla goding att hon till och med "glömde" bort att hämta sin egen dotter(mig) på jobbet! men men jag är inte bitter:) Han är ju trots allt min gudson!  så här har ni underverket Olle Erik Kollberg
     

Kommentarer
Postat av: Ida

min bästis olle!



Vi får ta en dejt snart du & jag Olle.



2009-04-03 @ 11:21:36
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Caroline

han är ju så söööööt. bilden till höger är gudomlig!

2009-04-03 @ 11:27:39
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: lotta

:) Så sjukt söt han är.

2009-04-05 @ 15:32:51
URL: http://sofiemared.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0