fridaynight???

men vad tusan..... vilken dimma, såg ju framför mig igår hur vi ikväll skulle plocka fram grillen och äntligen få börja den säsongen, men vad är charmen med det när dimman ligger tättare än i Lutzen! Nedrans! Därför funderar jag nu på om jag ska ta å gå på bio, en av mina favvofilmer kommer idag ut med nr 4, Fast & Furious. Jag vet vad ni tänker, vad fa.... har hon för filmsmak! men min damer och herrar, det är något med han vin diesel, har ny hört han prata! vilken röst! Sen är jag en sucker för action och thrillers.... så är någon sugen på lite hardcore biljakt så give me a call:)
  barbeque vs. movies     se trailern här      

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack Gumman för en mysig kväll! Vi får ta bion en annan dag. Nu snart tycker jag :)



Sov Gott!!

2009-04-03 @ 23:30:15
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0