ett steg närmare....

då var det sista fixat och BREVET är nu på lådan. Mitt sista ärende var till banken där jag vra tvungen att få en utskrift på mina tillgångar, haha mig gör de nog ingen storvinst på i alla fall. men stor eloge till min handläggare för dagen, vilken trevli kille, så borde alla inom servicebranschen vara! i alla fall nu är alltså brevet till kilroy skickat och jag är nu än  närmare mitt mål San Diego State Univeristy!!! Träffade även mina roommates för hösten och jag tror vi tre kan ha det hur kul som helst. Super tjejer som verkart vara precis som jag, med andra ord hyfsat normala:)
Gud det är verkligen på riktigt nu!! Mitten av augusti siktar vi på att åka! Har ni tips på boende i San Diego får ni mer än gärna tipsa mig eller har ni mer CA tips så skriv mig gärna några rader! 
San Diego State UniversitySDSU    San Diego

Kommentarer
Postat av: Lina

Trevlig handläggare på banken?! Du måste ha gått fel :) Vem var detta?



Kramis

2009-04-14 @ 21:48:24
URL: http://andreasochlina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0