en husmorsbekänelser.....

ja då var man i lund en vecka och jag hade lite tänkt det som en veckas svenskcharter, men det är kanske inte riktigt så utgången kommer bli. jag är just nu inneboende hos tre karlar och oavsett hur mycket jag än försöker kan jag inte låta bli att bli lite av en husmor och uppassare åt pojkarna! har redan hunnit städa av lite, diska, soppa, laga mat och bakat:) men till deras försvar så tycker jag faktsikt det är ganksa roligt att ha någon att göda och pyssla om igen. är alltid tråkigt att enbart göra saker för sig själv. så jag antar att det mer blir en win win situation. Daniel tycker jag borde stanna för alltid, I am keeper....=)
Idag har jag utlovat potatismos och köttbullar, så på med förklädet, over and out from Delphi! 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0